Doe die dansschoenen dus maar aan.

Je ruikt zondagmiddag heel wat lekkere geuren in de buurt van keukens of tuinen doorheen Witgoor. Immers, vele families / vrienden komen dan samen en genieten van een lekkere maaltijd of een heerlijke barbecue. Dat eten is amper gezakt en we zien de eerste families en vriendengroepen al richting paraplu afzakken. Zij willen namelijk de beste plekken innemen onder de paraplu en meedansen op de deuntjes van lokaal talent. In het verleden zagen we onder andere De Vrooleke Vrinden, Adje Palen zaliger met Dré Peeters en vorig jaar gaf de Desselse Beritta nog het beste van zichzelf. Voor deze editie hebben we een groep uit het Meerhoutse bereid gevonden om de zondagmiddag op te luisteren: The Jackets komen spelen, jawel! The Jackets!

Ook het avondprogramma is er eentje om U tegen te zeggen. Naar goede gewoonte komt ook nu weer DB Stu met zijn fietske de gracht over gereden en draait dan tot in de vroege uurtjes. Doe die dansschoenen dus maar aan. De band die we gestrikt hebben, is misschien nog niet zo bekend in onze contreien, maar daar komt beslist een einde aan na de kermis: The Green Onions komen speciaal van het Kortrijkse naar Witgoor en zullen ons verbazen met hun aanstekelijke muziek.

Hippiee ha heee !!!

Scroll naar boven
Scroll to Top